poniedziałek, 7 grudnia 2015

NOWY BLOG

Jakby zacząć... Mam nowego bloga.
Nie jest on o Diecesce, ani nie ma nic wspólnego z Violettą.
OD RAZU MOWIĘ!!!!
NIE MAM ZAMIARU OPUŚCIĆ TEGO BLOGA NIE MARTWCIE SIĘ :*

Blog jest moją wizją kontynuacji "Saga Zmierzch" i skupia się głownie na Renesmee i Jacobie.

Zapewne niektórzy nie mają pojęcia  co chodzi XD.
Ale jeśli mimo tego macie ochotę zajrzeć na bloga i powiedzieć co myślicie, a może nawet i czytać historię ZAPRASZAM !!!!

Starałam się tak napisać przedstawienie postaci, że nawet osoby, które nigdy nie widziały, ani nie czytały "Sagi Zmierzch", mogły zrozumieć o co chodzi, ale jeżeli mielibyście pytania, zadajcie je śmiało w komentarzach.
Mam nadzieję, że wpadniecie :)

http://zmierzch-renesmee-jacob.blogspot.com/

JESZCZE RAZ SERDECZNIE ZAPRASZAM ;)
Liczę, że zajrzycie i powiecie co myślicie :*


LOVCIAM DIECESCE :*

5 komentarzy:

  1. Przeczytałam sb postaci, ale Zmierzch to nie moja bajka :) Nie przepadam za wyimaginowanymi postaciami, wampirami, wilkołakami... Powodzenia :3
    LL
    PS.: To kopiuj-wklej z komentarza z drugiego bloga, więc nie musisz odpowiadać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak już mówiłam :) dziękuje, że wpadłaś mimo że nie przepadasz za filmem ;)

      Usuń
  2. http://oneshortynazamowienie.blogspot.com/2015/12/004-oneshort-naxi-9-dni-swiateczny_12.html - swiąteczny OS naxi zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  4. wysłałam prace na konkurs doszła ?

    OdpowiedzUsuń